· 

HALLO

En welkom bij het allereerste artikel hier op deze website. Ik vind het allemaal nogal heftig, maar ja, we gaan er maar gewoon voor. Even iets nieuws is mijn leven.

 

Dit is dus de vuilnisbelt. De vuilnisbelt is een plek waar ik alles deel wat ik wil delen. Het is een zooitje, zoals het hoort op een vuilnisbelt. Soms komt het één online, soms komt het andere online, maar het is altijd iets wat ik leuk, interessant of gewoon belangrijk om te delen vind. Er zijn wat serieuze dingen te zien hier, maar ook flink wat niet-zo-serieuze dingen.

Elke week komt er iets nieuws online. Maandag dus, om 16:00. Ik probeer het elke week voor elkaar te krijgen en voor de aankomende weken staan er ook al artikelen klaar, maar, alsjeblieft, vergeef me als het een keertje niet lukt.

Ik start deze website niet omdat ik iets wil bereiken in mijn leven, dat gaat sowieso toch al niet lukken. Ik begin met deze website omdat ik wel voor mezelf wil testen of ik iets vol kan houden zoals een uploadschema en tegelijkertijd dingen kan maken waar ik trots op ben. Daarom gaat er ook geen stormvloed aan artikelen komen, maar gewoon één artikel per week waarvan ik weet dat ik het concept en alles goed vind.

 

We zullen dus allemaal nog wel eens even zien hoe het er aan toe gaat gaan op deze website, maar ik heb wel zin in het maken en delen van dingen.

 

(meer over mij: kijk op de ‘about’ pagina op deze website)

(zien wat ik zoal teken: kijk op de ‘portfolio / art’ pagina op deze website)

(nog niet uitgekeken: volg me op de gram, @vuilniswagen)